Ενυδάτωση το καλοκαίρι..

ενυδατωση

 

ΤΡΟΦΕΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΕΝΥΔΑΤΩΣΗ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ

Άραγε  τι είναι αυτό που μας κάνει να διψάμε; Η αιτία είναι μια αλλαγή στη χημεία του σώματος μας, ένα σήμα του οργανισμού ότι το επίπεδο της υγρασίας του έχει μειωθεί και έχει ανάγκη από ενυδάτωση.

Το νερό όπως γνωρίζουμε είναι απαραίτητο για τον οργανισμό αφού μας προσφέρει την καλύτερη ενυδάτωση. Οι μελέτες έχουν δείξει, όμως, ότι δεν είναι ο μόνος τρόπος για να ενυδατώνεται το σώμα μας. Αποτελεσματική λύση μπορεί να αποτελέσει μια ισορροπημένη διατροφή με τροφές οι οποίες είναι πλούσιες σε νερό και βοηθούν στην αναπλήρωση των βιταμινών που χάνονται μέσω της εφίδρωσης.

Παρακάτω σας παραθέτουμε κάποιες από αυτές

         1. Το αγγούρι

Το αγγούρι όπως και τα περισσότερα φρούτα και λαχανικά  αποτελείται κυρίως από νερό. Περιέχει επίσης πολλά άλλα θρεπτικά συστατικά που ενυδατώνουν και θρέφουν το σώμα. Είναι πλούσιο σε καφεϊκό οξύ, το οποίο βοηθά να απαλύνει την επιδερμίδα, όπως περιέχει βιταμίνη C.

        2. Νερό καρύδας

 Ένας από τους καλύτερους τρόπους αντικατάστασης του νερού και των ηλεκτρολυτών του σώματος σε περιόδους ζέστης είναι το νερό καρύδας! Πλούσιο σε βιταμίνες, μέταλλα και ηλεκτρολύτες τροφοδοτεί  τέλεια το σώμα μετά από μια μέρα στον ήλιο. Το νερό καρύδας είναι εύκολο να βρεθεί. Υπάρχει σε πολλά καταστήματα!

       3. Παγωμένο τσάι

Το παγωμένο τσάι αποτελεί μία πολύ αναζωογονητική και ενυδατική λύση για τον οργανισμό μας . Είναι επίσης γεμάτο με μέταλλα και ιχνοστοιχεία, βιταμίνη-C, βιταμίνη-Α και βιταμίνη-Ε. Απολαύστε το ζεστό ή παγωμένο!

         4. Ανανάς

 Ο ανανάς είναι από τα πιο διαδεδομένα  καλοκαιρινά φρούτα. Βρίσκεται στην κορυφή των στοιχείων της ενυδάτωσης, με πλούσια περιεκτικότητα σε βρομελίνη. Η βρομελίνη έχει πολλά οφέλη για την υγεία, βοηθώντας κυρίως στην πέψη. Ο ανανάς αποτελεί εξαιρετική επιλογή για αποτοξίνωση και για μείωση βάρους.

       5. Καρπούζι

 Το καρπούζι είναι ένα από τα πιο ενυδατικά φρούτα. Αποτελείται κυρίως από νερό, αλλά περιέχει ουσιώδη άλατα ενυδάτωσης όπως το ασβέστιο, το μαγνήσιο, το κάλιο και το νάτριο. Η κατανάλωσή του κατά τη διάρκεια των ζεστών καλοκαιρινών μηνών βοηθάει στην αποφυγή της αφυδάτωσης.

         6. Τα μούρα

 Είναι επίσης γεμάτα με νερό, περιέχουν υψηλά επίπεδα αντιοξειδωτικών, τα οποία σύμφωνα με επιδημιολογικές μελέτες, προστατεύουν από καρδιαγγειακά και πολλές μορφές καρκίνου. Γι’ αυτό και τα μούρα κατατάσσονται στην κατηγορία των υπερτροφών.

         7. Γκρέιπφρουτ

 Αν και ξινό το γκρέιπφρουτ έχει πολλά οφέλη για την υγεία και την ενυδάτωση. Είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά αλλά χαμηλό σε θερμίδες. Επιπλέον είναι πολύτιμο για την υψηλή του περιεκτικότητα σε βιταμίνη C και βιταμίνη Α.

          8. Τα μήλα

 Τα μήλα μπορεί να φαίνονται σαν ένα απλό, καθημερινό φρούτο, όμως υπάρχει κάποιος λόγος πίσω από το παλιό γνωμικό “ένα μήλο την ημέρα το γιατρό τον κάνει πέρα”.  Τα ζουμερά φρούτα είναι ένα δροσιστικό φαγητό για να τα καταναλώσετε όλο το χρόνο. Έχουν επίσης συνδεθεί με μείωση των επιπέδων χοληστερόλης, την απώλεια βάρους, και πρόληψη της καρδιαγγειακών προβλημάτων, ακόμη και του καρκίνου. Τα πράσινα μήλα περιέχουν λιγότερη ζάχαρη από τα κόκκινα.

ενυδατωση καλοκαιρι

Recommended Posts